Често задавани въпроси
Какво означава “реновиран”?
Реновиран продукт е употребяван продукт преминал през пълна хардуерна диагностика и тестове за функционалност, цялостна оценка на състоянието и опис на остатъчните следи от употреба, ако има такива. Изтриваме всички носители на данни, почистваме ги и ги подготвяме за продажба.
“Реновиран” означава ли, че има нещо счупено по компютъра/лаптопа?
НЕ! Реновираните продукти, които се предлагат, са тествани, направена им е профилактика. Класифицират се спрямо външното си състояние. Повече за класификацията:
Продавате ли както реновирана, така и нова техника?
Да,на всеки продукт има статус дали е нов или обновен. Може да използвате филтрите на сайта и да селектирате само нова или само обновена техника.
Защо показвате повече от един продукт от един модел?
Реновираната ни техника е класифицирана и всеки продукт е различен. Ние показваме стоката, която имаме в наличност и състоянието й, което означава, че можете да изберете точния модел, който желаете. Понякога имаме прекалено много стока, за да показваме продуктите поотделно, затова ги групираме в класове - A - C.
Защо да си купим обновен компютър или лаптоп?
Има много причини, за да изберем обновен компютър, вариращ от бизнес изисквания за надеждност на оборудването до желанието на домашния потребител просто да спести пари от избора на компютър или лаптоп. Качеството на нашата реновирана корпоративна техника е изключително. Следваме строги процедури по контрол на всеки продукт
Откъде идват компютрите?
Компютрите идват от големи корпоративни бизнеси, а обновяването им означава, че всички данни са напълно изчистени, след това компютърът преминава през три етапа на подготовка и тестване, преди да бъде готов за използване от нашите клиенти. Критичните компоненти се проверяват и тестват индивидуално. На финала извършваме стрес тест на хардуера и се класифицира спрямо външната износеност.
Какво означава “Без операционна система”?
Лаптопите /компютрите са с празен хард диск и нямат инсталиран Windows, Linux или друга операционна система.
Кога компютърът идва с инсталирана операционна система?
Когато има инсталирана операционна система, това е посочено в описанието. Към всеки друг лаптоп или компютър може да бъде добавена като допълнителна опция.
Имайте предвид, че ще трябва да активирате Вашия Windows, когато получите лаптопа / компютъра си. Вашият Windows сертификат за автентичност ще бъде на кутията, понякога при лаптопите е под батерията.
Защо нямам касов бон за плащане в брой с наложен платеж на куриера?
Това е наложен платеж чрез пощенски паричен превод и предоставя възможност за издаване на фактура без касов бон.
Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби - (1) Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от фискално устройство (ФУ), освен когато плащането се извършва чрез кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.“
Съгласно текста в наредбата един от вариантите, който освобождава от задължението да се издава фискална касова бележка е плащането към търговеца да се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, какъвто е куриера.
Самата услуга Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод не налага допълнителни усилия от страна на търговеца или неговия клиент.
За направеното от клиента плащане куриера издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка.
Какво има в кутията?
Това, разбира се, зависи от продукта, който сте поръчали. Компютри, лаптопи и монитори пристигат с всички нужни кабели за употреба, освен ако изрично не е посочено в описанието друго.
Ако имате допълнителни въпроси, винаги може да ни попитате на office@computer365.bg или да се свържете с нас на номер 0879 300 365.
Инструкциите за употреба не са включени в кутията, но могат да бъдат изтеглени от сайта на производителя.
Имайте предвид, че не осигуряваме медия дискове (ОС) с компютрите или лаптопите, освен ако не е упоменато в описанието на продукта.
Живот на батерията?
Батериите са тествани и одобрени, като приемащи зареждане. На всяка бройка батерията има отделен статус от този на лаптопа. Целта е да получите информация за състоянието на конкретна бройка. Класификацията е както следва:
• Дефектна батерия (Defect) – дефектна е батерията, която не е в състояние да издържи повече от 5 мин. в работен режим при хардуерен тест на RAM памет.
• Слаба батерия (Weak) – слаба батерия е тази, която не е в състояние да издържи повече от 29 мин. в работен режим при хардуерен тест на RAM памет.
• ОК батерия (OK) – батерия, която е в състояние да издържи повече от 30 мин. в работен режим при хардуерен тест на RAM памет.
Каква гаранция получавам?
Като стандарт всички продукти, предлагани от Computer365.bg имат гаранция. Тя варира от 1 до 12 месеца в зависимост от вида на техниката. На всеки продукт в описанието е посочен срокът. При желание от Ваша страна може да получите и удължена гаранция, която се предлага като допълнителна опция.
Как мога да платя?
Може да платите по много различни методи: банков превод, наложен платеж. директно плащане с кредитна/дебитна карта, или на изплащане. Опциите са налични във формата за поръчка.
След колко време ще го получа?
Продуктът се изпраща от 1 до 5 дни след осъществяване на поръчката. Всички поръчки, направени през събота, неделя, неработни дни и официални празници ще бъдат обработени в първия работен ден след тях. Времето за доставка не включва уикендите и празниците.
Как се доставя поръчката ми?
Поръчките се доставят чрез куриерска фирма Спиди до техен офис или Ваш адрес. Вие избирате къде е най- удобно за Вас да я получите. И при двата случая важат условията на сайта за доставка. Също така можете да получите поръчката и на място в нашия магзин - гр. Ботевград, ул. 17-ти ноември 2А.
Какво да направя, ако имам проблем с продукт?
Нужно е да попълните формата като опишете проблема. Разбира се може и да се свържете с нас и да ни предоставите номера на Вашата поръчка и ние ще Ви помогнем.
Къде да донеса продукта за гаранционно обслужване?
Продукти за гаранционно обслужване се приемат на следния адрес: гр.Ботевград, ул. "17-ти ноември" №2А, телефон за връзка: 0879 300 365.
Къде да изпратя продукт за гаранционно обслужване, в случай, че не мога да го донеса на място в гр. Ботевград?
До офис на Speedy, гр. Ботевград, офис "857", ул, 17-ти ноември №1, получател "Нюмакс Груп" ЕООД, телефон за връзка 0879 300 365. Продукта трябва да бъде добре опакован, да има гаранционна карта и описание на проблема. Ако проблемът е хардуерен, ще обслужим по гаранция дефектиралия компонент. Ако проблемът е софтуерен ще трябва да заплатите Софтуерна диагностика и профилкатика -30лв. , както и транспортните разходи в двете посоки. Транспортните разходи не се дължат, ако имате възможност да донесете продукта на място в магазина ни в гр.Ботевград.
Получавам ли клавиатура и мишка с поръчката за настолен компютър?
Не. Нашите настолни компютри се изпращат без клавиетура и мишка, освен ако те не са изрично упоменати в описанието.
Какво да направя, ако имам въпрос, но не откривам отговора му тук?
Ако въпросът Ви не намира отговор тук, може да се свържете с нас чрез чат, обаждане, имейл или скайп.
Как да се свържа с computer365.bg?
Може да се свържете с нас чрез нашия чат, имейл, пайп или чрез обаждане на номер 0879 300 365.
Email: office@computer365.bg